niedziela, 12 sierpnia 2012

PROLOG & BOHATEROWIE


Cześć! Jestem Juliet Smith, mam 17 lat i mieszkam w Kanadzie, w Stratford, prowincji Ontario. Chodzę tu do pobliskiej szkoły.

Taaaaaak. Od czego by tu zacząć? Żyję. Jednym słowem wszystko było do dupy. Przyznajmy szczerze - gdyby nie on nie wiem czy dalej bym żyła na tym świecie. Problemy robiły z moją głową co tylko chciały dlatego ulegałam ich przyczyną. Jednak pomimo tego co się wydarzyło zaczęłam robić wszystko by utrzymać się przy życiu. Powiedzmy, że sprzedawałam swoje ciało, ale tak na prawdę tego nie robiłam.

- Najpierw kasa! - powiedziałam.
- Zrobisz to co należy, dostaniesz pieniądze mała. - odpowiedział.
- Jak nie dostanę tego co chcę, Ty nie dostaniesz tego co chcesz. - odpowiedziałam, a on dał mi 150$.

Gdy tylko wzięłam do ręki kasę, uciekłam.

- Wracaj! Słyszysz! Głupia szmato! Tak nigdy nie zarobisz dziwko. - krzyknął.
- A jednak. - pomyślałam.

Nie miałam przyjaciół. Byłam zamknięta w sobie no, bo po co rozmawiać z ludźmi, którzy mnie ewentualnie ja ich przerażam? Poza tym dlaczego mieliby zadawać się z kimś kogo nie stać na pierdoloną nową bluzkę lub spodnie?
Zdarzało się, że rozmawiałam z Justinem, ale bardzo rzadko. On jedynie się do tego nadawał.
Rodzice? Dzieciństwo? Gdy nie zamknęłam się było nawet "spoko".






Juliet Smith - czytaj ja. Blondynka o niebieskich oczach, wysoka. Zamknięta w sobie lecz zupełnie inna niż się Wam wydaje.



Justin Bieber - on. Całkiem przystojny. Mój przyjaciel. Nasz gwiazda.

Sarah i Taylor Smith - rodzice. O nich na prawdę nie mam zdania.

Wracając jeszcze do niego. On zmienił moje spostrzeżenie na świat, przy nim zrozumiałam, że nie muszę bać się życia ani ludzi, że należy cieszyć się każdym dniem, a problemom mogę stawić wyzwanie, ale zacznijmy od początku...

lonelyladyrauhl.blogspot.com zapraszam.

14 komentarzy:

  1. ciekawie się zaczyna.:p dodaj szybko pierwszy rozdział. :)
    .iwaa

    OdpowiedzUsuń
  2. hm ciekawie się zapowiada :) czekam na nn :) informuj mnie @_maryssbieberxd

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawie się zapowiada czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada. :D informuj mnie proszę na TT. :D @AuneBieber

    OdpowiedzUsuń
  5. haha 3 komentarze pt "ciekawie sie zapowiada" hahahahahxD nie noo:P coś czuje że to będzie niezłe opowiadanie^^ będziesz mi dawać info na twitterze?? :D
    @_kidrauhl_swag_

    OdpowiedzUsuń
  6. woow... fantastycznie się zapowiada :D
    informuj mnie na TT proszę
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać! :) @BulciaLovesJus

    OdpowiedzUsuń
  8. już czekam na pierwszy rozdział :3 świetnie się zapowiada.
    @Bemyfirst

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czekam na NN i informuj mnie <33 @Bieebsss

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, tylko mam jedną prośbę, czy mogłabyś zmienić czcionkę na większą lub po prostu inną, bo strasznie ciężko mi się to czyta, jeśli nie masz nic przeciwko.
    Proszę informuj mnie na TT : @Domcia223 : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zaczyna :3 Nie mogę się doczekać następnego ;3 Proszę informuj mnie o nowych <333 @SwaggiePassie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe. Dodawaj jak najszybciej nastepne rozdziały :)
    Kamila5213

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bosko. Strasznie podoba mi się początek. Czytałam twój tamten blog i też mi się podobał dlatego byłabym wdzięczna jeśli mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach na blogu : www.purple-glass.blogspot.com z góry bardzo dziękuję + zapraszam również na niego, być może przypadnie ci do gustu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, świetnie się zaczyna. super pomysł. już chcę więcej! czekam z niecierpliwością :* / @ForeverBelieb12

    OdpowiedzUsuń